Loading...
Меню
063 440 54 43 Зворотній дзвінок
063 440 54 43 Зворотній дзвінок Кошик

Доставка і оплата

Загальні умови доставки по Україні

Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» тільки по території України, крім тимчасово окупованих і непідконтрольних Україні територій. 

Замовлення оформлені до 16-00, відправляються в той же день. Замовлення оформлені після 16-00, вихідні та святкові дні, будуть відправлені в перший робочий день.

Безкоштовна доставка до відділення Нової пошти при замовленні на суму від 500 гривень.

Терміни доставки

Термін доставки складає 1-3 дня. Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» відповідно до строків і умов компанії «Нова пошта».

Кур'єрська доставка по Україні

Кур'єрська доставка здійснюється компанією «Нова пошта» згідно з тарифами і термінами, встановленими компанією «Нова пошта».

Кур'єрську доставку оплачує отримувач. При замовленні від 500 гривень кур'єрська доставка безкоштовна.

Можливі варіанти оплати

- оплата картами VISA і Mastercard на сайті через сервіс Liqpay;

- передплата на карту ПриватБанку;

- у відділенні «Нова пошта» під час отримання товару за допомогою післяплати. Послуги з переказу коштів БЕЗКОШТОВНІ.

- оплата готівкою кур'єру. Послуги з переказу коштів БЕЗКОШТОВНІ.

Відправка замовлень, передплачених на сайті картами Visa/MasterCard або при оплаті через Приват24, проводиться після отримання перерахованої суми замовлення.

Всі питання щодо придбаних товарів направляйте на e-mail: shop@moremo.com.ua

Обмін і повернення

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р парфюмерно-косметичні вироби не підлягають обміну та поверненню.
Ми йдемо назустріч нашим клієнтам і Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:
• отримали товар неналежної якості;
• вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки).
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту shop@moremo.com.ua з позначкою «Повернення»: фотографію товару, на якій видно дефект, фотографію етикетки і фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.