Косметичний бренд MOREMO є результатом вичерпного дослідження і довгострокового проекту корпорації SEWHA та провідних інститутів косметичних досліджень Республіки Корея. Після пошуку по всьому світу кращих інгредієнтів природного походження і вивчення найбільш ефективних комбінацій були розроблені оптимальні суміші косметичних засобів для доглядуза шкірою обличчя, волоссям і тілом.

Корпорація Sewha розпочала свою діяльність у 1965 році та є одним з лідерів косметичного ринку Республіки Корея. Продукція бренду MOREMO реалізується на ринках США, ОАЕ, Кувейту та країн Південно-Східної Азії.

При виробництві продукції компанія використовує передові розробки та інноваційні методи глубокої селекції та екстракції, що дозволяє зберігати всі корисні якості цінних природних компонентів. Косметика MOREMO має збалансований склад, містить мінімум консервантів та не містить агресивних компонентів, має легку текстуру, завдяки чому корисні складові проникають в найглибше шари шкіри. 




Назва бренду MOREMO складаєтьсязі слів MORE і MOISTURE - що означає в перекладі «більше зволоження». Правильне зволоження без «хімії» у складі косметичних засобів - це запорука молодості і здоров'я в будь-якому віці. Зволоження підвищує захисні функції організму і допомагає справлятися зі згубним впливом навколишнього середовища. Продукція MOREMO збереже природну красу і життєву силу вашого волосся і шкіри.





Чесна розробка

Розробка і виробництво всіх продуктів запускається виключно після чесних і кваліфікованих досліджень, результатом яких є оптимальний склад засобів MOREMO по догляду за шкірою та волоссям. Всі продукти ретельно перевіряються і досліджуються для підтвердження їх корисної дії, 100% безпеки і відсутності алергічних реакцій.

 


 

Відсутність небезпечних домішок

Косметичні продукти MOREMO не містять хімічних домішок, які можуть завдати шкоди здоров'ю клієнтів. Під час виробництва використовуються виключно натуральні природні інгредієнти, за рахунок чого отримується екологічно безпечна продукція з максимально корисним косметичним ефектом.