Загальні умови доставки по Україні

Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» тільки по території України, крім тимчасово окупованих і непідконтрольних Україні територій. Вартість доставки залежить від габаритів і фактичної ваги товару (-ів). Орієнтовну вартість доставки Ви можете уточнити у менеджера при підтвердженні замовлення.Замовлення оформлені до 16-00, відправляються в той же день. Замовлення оформлені після 16-00, вихідні та святкові дні, будуть відправлені в перший робочий день.

Безкоштовна доставка до відділення Нової пошти при замовленні на суму від 1000 гривень.

Терміни доставки

Термін доставки складає 1-3 дня. Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» відповідно до строків і умов компанії «Нова пошта».

Кур'єрська доставка по Україні

Кур'єрська доставка здійснюється компанією «Нова пошта» згідно з тарифами і термінів, встановлених компанією «Нова пошта».

Можливі варіанти оплати

- оплата картами VISA і Mastercard на сайті через сервіс Liqpay;- передоплата на карту ПриватБанку;- у відділенні «Нова пошта» під час отримання товару за допомогою післяплати (згідно з тарифами компанії «Нова пошта», оплата послуг перевізника за переведення коштів відправнику становить 20 грн + 2% від суми оплати);- оплата готівкою кур'єру (додатково оплачуються послуги кур’єра).

Відправка замовлень, передплачених на сайті картами Visa/MasterCard або при оплаті через Приват24, проводиться після отримання перерахованої суми замовлення.

Всі питання щодо придбаних товарів направляйте на e-mail: shop@moremo.com.ua

Обмін і повернення

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р парфюмерно-косметичні вироби не підлягають обміну та поверненню.
Ми йдемо назустріч нашим клієнтам і Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:
• отримали товар неналежної якості;
• вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки).
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту shop@moremo.com.ua з позначкою «Повернення»: фотографію товару, на якій видно дефект, фотографію етикетки і фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.